Monday, July 21, 2008

Ahlan Wa Sahlan & Selamat Datang

Husam Musa adalah diantara pemimpin PAS yang pernah menjadi idola saya suatu masa dahulu..... sebelum saya betul-betul mengenali beliau.
Orangnya hebat, mudah mesra, ada perwatakan, ada karisma, suka buat kenyataan - tapi rupa-rupanya semua itu adalah fatamorgana semata-mata..hampeh.
Selama ini saya hanya memendam rasa melihat telatah beliau yang begitu tergedik-gedik nak tonjolkan diri... entah jawatan apa lagi yag diidamkannya.....Presiden PAS kot??!! Jangan-jangan Presiden DAP??!! :)

Tetapi, apa yang beliau lakukan sekarang sudah melampau...too much!! Saya mesti dedahkan semuanya....apa perancangannya, siapa kuncu-kuncunya, dari mana sumber kewangannya, apa yang telah dilakukannya...supaya masyarakat terutamanya ahli PAS tidak tertipu dan terpedaya dengan pemimpin yang terlalu "ambitious" ini dan bercita-cita besar seperti mentornya Dato Seri Anwar Ibrahim.

Semoga dengan pendedahan dan peringatan ini nanti, beliau sempat bertaubat dan memohon maaf kepada Presiden PAS dan Timbalannya dan kembali menjadi pemimpin yang benar-benar hebat sebelum terlambat.

1 comment:

Putra IJ80 said...

Kenapa tidak ambil pendekatan mcm syfool.,mengaku kena.........selebih nya biar orang buat penilaian(siasat).

Tentu jadi famous ,kerana ini sesuatu yang baru,jika dibandingkan crte syfool sekadar ulang tayang saja. .

Alang alang menyeluk pekasam ,biar kita yang makan.